Wpisy użytkownika hononey z dnia 30 grudnia 2011

Liczba wpisów: 1

hononey
 
29/12/11: W: 54.2 F: 23.8 M: 72 H2O: 55.5 S: 9 BMI: 21.1

30/12/11/ W: 54.2 F: 24.8 M: 71 H2O: 54.7 S: 10 BMI: 21.1

    Cóż, wczoraj byłam trochę głodna =/ zjadłam za dużo białka i widać efekty, niestety. Dzisiaj nie poszłam na siłownię, bo się przetrenowałam. Spać mi się chciało i na nic nie miałam ochoty, mimo, że spałam 10h.

133630313912997331_tCClBXO9_c_large.jpg


    Kurde w zasadzie to nie wiem o czym piasć. 18 grudnia miałam przesłuchanie w Cardiff (Południowa Walia) do filmu 'The alexrudd affair'. Było całkiem miło. Zrobiłam dobre wrażenie. A najlepsze było to, że tam była agentka i wypełniałam kwestionariusz i tam było pytanie CZY MASZ INNE TALENTY i pisało MODELING i napisałam, że w zasadzie mogłabym robić modeling i ona powiedziała, że jestem ładna i malutka i że nadaje się na modeling :D 15 stycznia jest ostatnie przesłuchanie a potem ma być zebranie reżyserki z resztą brygady i będzie podjęta decyzja odnośnie aktorów. Trzymajcie kciuki. Proszę ♥

tumblr_lvp5qsWnMM1r5yrulo1_400_large.jpg


    Aha, miałam Wam opisać na czym opiera się moja dieta. No więc tutaj macie stronę (żeby się nie czepiali o prawa autorskie): www.wartosciowadieta.pl/dieta-na-mase

    No więc zapisz swoją wagę (moja to obecnie 54kg). Pomnóż wagę przez 2.2 i na końcu dodaj zero. Czyli 54 x 2.2 = 118.8 i na końcu dodaj zero, czyli 1188 (po prostu mnożymy przez 10). Jeśli zawartość tkanki tłuszczowej wynosi mniej niż 11% to pomnóż wynik przez 2. Jeśli jest powyżej 11%, pomnóż wynik przez 1.7. 1188 x 1.7 = 2020kcal (Większośc dziewczyn powinna pomnożyć przez 1.7, z racji faktu, że naturalnie mamy więcej tłuszczu niż mężczyźni). To jest całkowita liczba kalorii, której potrzebujesz by nabrać masy mięśniowej (oczywiście chciałabym tu przypomnieć, że bez ćwiczeń jak Aerobiczna 6 Weidera czy przysiady się nie obędzie. Ćwiczenia, wystarczająca ilość snu i dieta to podstawa, by nabrać mięśni).

    No więc mam swoje 2020kcal. Teraz obliczam ilość potrzebnych węglowodanów. Pomnóż końcowy wynik, przez 0.55 czyli 2020 x 0.55 = 1111kcal. To oznacza, że potrzebuję 1111kcal pochodzących z węglowodanów, żeby nabrać masy. 1g węglowodanów to 4kcal więc 1111 / 4 = 278g Teraz obliczyłam ile potrzebuję gramów węglowodanów.

    Znowu 2020kcal. Teraz potrzebuję białka. No więc mnożę 2020 przez 0.3 czyli 2020 x 0.3 = 606kcal Tyle kalorii powinnam otrzymywać pochodzących z białka. 1g białka to 4kcal a więc dzielę 606 przez 4 czyli 606 / 4 = 152g. Czyli powinnam dziennie jeść 152g białka.

    Teraz obliczam kalorie potrzebne na tłuszcz: czyli 2020 - 1111 - 606 = 303kcal. 1g tłuszczu to 9kcal a więc dzielę 303 przez 9 czyli 303 / 9 = 34g

    To oznacza, że powinnam jeść 278g węglowodanów, 152g białka i 34g tłuszczu, by zapewnić masę mięśniową. Sprawą posiłków zajmę się w następnym wpisie. Tymczasem polecam BARDZO mądrą stronę www.potreningu.pl i polecam zaglądać na nią codziennie, ponieważ jest warta uwagi.
   
    A co u mnie? Jakoś się trzymam. Nie narzekam. Ostatnio założyłam swój profil na www.badoo.com (strona randkowa) i jakie ciacha do mnie piszą :D jeden jest fajny ^.^ No dobra, może dwóch :D

Piosenka na dzisiejsze CARDIO:


I kilka motywacji:
108227197264910011_Fo8HvVlQ_c_large.jpg


timthumb_large.png


tumblr_lwvgjg8vi61qeun3do1_r1_500_large.gif


tumblr_lif6v2MXm31qfateqo1_500_large_large.jpg

Stay fit ♥
Pokaż wszystkie (1) ›