Wpisy użytkownika hononey z dnia 12 października 2013

Liczba wpisów: 1

hononey
 
Witam moje Kochane Fitterki!

No więc zmotywowałam się przeglądając zdjęcia zamieszczone na fanpage'u 'Być Idealną' www.facebook.com/bycidealna?ref=stream
i stwierdziłam, że chcę być idealna. W sumie, to każda z nas chce być idealna. Inaczej byśmy nie przechodziły na zdrowe odżywianie, nie ćwiczyłybyśmy, itd. Dlatego ja też chcę osiągnąć *PERFECT STATE* (kiedy odżywiasz się zdrowo, jesteś szczupła i kochasz swoje ciało).

No więc stworzyłam sama dla siebie 'Być Idealną CHALLENGE'. Jeśli chcecie - możecie się dołączyć, nie mam nic przeciwko, ale oczywiście żadnej odpowiedzialności nie biorę za Was. A, no i mój Challenge nie ma nic wspólnego ze stroną fanpage'a. Po prostu tak go nazwałam, sama stworzyłam i będę się go trzymać.

large.jpg


*1. PIĆ ZIELONE SMOOTHIE*

Mało owoców, a i tak się przyzwyczaję do samu trawy. Błonnik z zielonych warzyw oczyści mój organizm z toksyn i sprawi, że jelita będą działały poprawnie. Chlorofil wyleczy i wygoi skóę (chlorofil to tak jakby słońce w pigułce).

45504_522006021178035_1552884378_n_large.jpg


*2. WYGOIĆ SKÓRĘ ZIELONYMI SMOOTHIE*

Może wiecie, może nie, ale mam Atopowe Zapalenie Skóry (które nawiasem jest spowodowane pasożytami i grzybami i jest wyleczalne). Będę mogła się kąpać wieczorem, zamiast tylko rano. Będę mogła ćwiczyć jogę, bo skóra mnie nie będzie bolała. Rano będę bardziej wyspana, bo podczas snu nie będę się drapać. Rano będę miała chęci do życia, bo skóra nie będzie boleć. Będę mogła się przytulić do Buni bez żadnych wysypek. Znikną zmarszczki pod oczami spowodowane niewydolnością nerek. Zacznę wreszcie żyć powoli.

large.jpg


*3. CHODZIĆ NA SIŁOWNIE WIECZOREM.*

Organizm łatwiej się oczyści i sprawniej będzie się regenerował podczas snu. Zmęczenie i dotlenienie przed snem pozwoli na mocniejszy sen a rano będę budzić się bardziej wyspana/dotleniona.

large (1).jpg


*4. ĆWICZYĆ RANO (BIEGANIE HIIT + CHODAKOWSKA)*

Ranny wysiłek (na pusty żołądek) stworzy zapotrzebowanie na energię w ciągu dnia i składniki odżywcze będą łatwiej przyswajalne przez organizm bo powstanie większe zapotrzebowanie.

large.jpg


*5. YOGA PO ĆWICZENIACH RANNYCH*

Pozwoli rozluźnić mięśnie i je uelastycznić. Poprawi dopływ krwi/tlenu do organów i dokończy eliminację toksyn z organów.

large (1).jpg


*6. ROZCIĄGANIE PO SIŁOWNI WIECZOREM*

Pozwoli rozluźnić mięśnie i je uelastycznić. Wyciszy umysł i ciało. Łatwiej będzie zasnąć.

tumblr_lr50bf5YGH1r1n07ho1_400_large.jpg


*7. ZACZĄĆ SKAKAĆ NA SKAKANCE*

Skakanie powoduje oczyszczanie systemu limfatycznego w organizmie, pozbywa się martwych komórek i nie powoduje tyle (negatywnego) stresu dla serca co bieganie długodystansowe.

tumblr_m6hfljKf2E1rtowoho1_500_large.jpg


*8. NAUCZYĆ SIĘ KRĘCIĆ HOOLA - HOOP*

Nigdy nie umiałam, a zawsze chciałam =)
__________________________________________________

Zmiany będę wprowadzać powoli - w końcu regeneracja i oczyszczanie organizmu to długi proces. Dlatego krok po kroku. Mam nadzieję, że będziemy się nawzajem wspierać.

Buziaki,
RawJola
xxx

Na sam koniec instrukcja zielonego smoothie =)


Dla tych którzy chcą się więcej dowiedzieć, polecam książkę - *Victoria Boutenko - Green for Life* KONIECZNIE TRZEBA JĄ PRZECZYTAĆ! Obowiązkowa książka. Sama byłam w szoku, po jej przeczytaniu.

Green-For-Life-by-Victoria-Boutenko (1).jpg


RawJola
xxx
  • awatar hypey: Fajny plan :)Mam nadzieje,ze bede miala okazje czytać tu o jego rezultatach :)
  • awatar dani.californiaa: a nie wydaje ci się to zbyt trudne do zrealizowania? masz czas zeby chodzic rano i wieczorem na silownie plus trening jogi? jezeli tak to trzymam kciuki! :) Zielone koktajle brzmią super ;d Pozdrawiam :)
  • awatar BE SKINNY ♥: plan świetny ;D Powodzenia :)
Pokaż wszystkie (3) ›